مشتری مداری

 داوری نهایی در مورد کیفیت محصولات و خدمات با مشتری است. ایجاد وفاداری در مشتری و حفظ آن و بدست آوردن سهم بازار، در بهترین شکل ممکن از طریق توجه جدی به نیاز های مشتریان فعلی و بالقوه امکان پذیر است.

رهبری و ثبات در مقاصد

رفتار رهبران سازمان ایجاد کننده شفافیت و ثبات در مقاصد سازمان است و محیطی را فراهم می سازد که در آن سازمان و کارکنان می توانند به سر آمدی دست یابند.

مدیریت بر اساس فرآیندها و واقعیات

یک سازمان هنگامی موثر تر عمل می کند که تمامی فعالیت های مرتبط با هم د رآن درک شده و به طور نظام مند مدیریت شوند و تصمیمات مرتبط با عملیات جاری سازمان و بهبود های طرح ریزی شده بر اساس اطلاعات قابل اعتمادی که در بر گیرنده برداشتهای ذینفعان است، اتخاذ شوند.

مشارکت و توسعه کارکنان

تمامی توان بالقوه کارکنان سازمان وقتی به درستی بکار گرفته خواهد شد که یک سری ارزشهای مشترک و فرهنگ اعتماد متقابل و توانمند سازی در سازمان حاکم باشد.

یادگیری، نوآور ی و بهبود مداوم

عملکرد سازمان هنگامی به بیشترین میزان خود خواهد رسید که مبتنی بر مدیریت دانش و به اشتراک گذاشتن آن همراه با فرهنگ یادگیری، نوآوری و بهبود مداوم باشد.

توسعه شراکت ها

 یک سازمان هنگامی موثر تر کار خواهد کرد که یک رابطه ی سودمند متقابل با شرکای تجاری خود بر اساس اعتماد، مشارکت دانش و یکپارچگی داشته باشد.

مسئولیت های اجتماعی

منافع بلند مدت سازمان و کارکنان آن هنگامی تامین خواهد شد که رویکرد های اخلاقی رعایت شده و سازمان فراتر از انتظارات و مقررات جامعه عمل نماید.

پشتیبانی های وب