شرکت داده‌گسترعصرنوین از سال ۱۳۸۲ به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات انتقال داده (PAP) آغاز بـه کار نموده است. در سال ۱۳۸۸ مالکیت این شرکت به بخش خصوصی واگذار شد و در سال ۱۳۹۱ نام تجاری «های‌وب» را در بازار مخابرات و ارتباطات کشور معرفی نمود. در طی دوره فعالیت جدید، این شرکت توانست به‌سرعت در بازار رقـابتی خدمات دستـرسی به دیتـا و اینترنت رشد نماید، به‌نحوی‌که با ارائه سرویس در بیش از ۵۴۳ شهر در سال ۱۳۹۵ توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر انتخاب گردد.






های‌وب

«های‌وب» در مسیر توسعه خویش همواره تلاش نموده است تا با ارائه سرویس‌های جامع مخابراتی رضایت مشتریان خویش را جلب نماید، ازجمله این فعالیت‌ها اخذ پروانه رادیو ترانک عمومی کشور در سال ۱۳۹۳ بوده است که امکان ارائه سرویس‌های متنوع سازمانی را فراهم می‌آورد. در ادامه این سیاست «های‌وب» در سال ۱۳۹۴ موفق به دریافت پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد.

همچنین این شرکت با پشتوانه توان فنی، بیش از ۱.۵۰۰ نیروی انسانی حرفه‌ای و ۳۱ دفتر استانی در تمامی استان‌های کشور، توانست بزرگ‌ترین قرارداد شبکه ارتباطی کشور برای ارائه اینترنت پرسرعت به بیش از بیست‌وپنج هزار روستا در سرتاسر کشور را از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مدت ۱۰ سال به‌صورت انحصاری اخذ کند (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) کلیک کنید).


آغاز همكاری ودافون و های‌وب در ایران

در تاریخ ۲۷ مهرماه ۱۳۹۵ خبر آغاز همكاری ودافون و های‌وب در ایران به‌صورت رسمی اعلام شد، به نقل از روابط عمومی های‌وب، این مشارکت دربردارنده بهره‌گیری های‌وب از توان فنی و تخصصی ودافون به‌صورت انحصاری در بازار ایران است و های‌وب می‌تواند محصولات و خدمات ودافون را در بازار ایران عرضه نماید و به مشتریان بین‌المللی این شرکت در صورت ورود به ایران خدمات ارائه نماید. ارائه پلتفرم اینترنت اشیاء ودافون که در ۴۸ کشور دنیا در حال بهره‌برداری است ازجمله بخش‌های دیگر این مشارکت محسوب می‌شود (برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

این شرکت امیدوار است تا در مسیر تعالی خویش به ارزش‌های سازمانی خود (مشتری مداری و نوآوری) متعهد بماند و می‌کوشد تا در تمام کشور به مشتریان خود خدماتی ارزنده و نوآورانه ارائه نماید. کیفیت و تنوع خدمات عرضه‌شده در سال‌های گذشته گواهی بر این تلاش «های‌وب» است.




هیات مدیره

divider




معرفی اعضای هیئت‌‍‌ مدیره های‌وب

سید ایمان میری
۱

نائب رئیس هیئت‌ مدیره (متولد ۱۳۶۱/۰۱/۲۱)
کارشناسی ارشد EMBA
۱۴۰۲ - ۱۳۸۸ مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌‌مدیره شرکت داده‌ گستر عصر نوین

حسین فلاح جوشقانی 
۲

رئیس هیئت‌ مدیره

 

محمد زیاری
۳

عضو هیئت‌ مدیره

سید مجید میری
۴

عضو هیئت‌ مدیره (متولد ۱۳۶۳/۰۱/۲۲)
کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات
۱۳۸۹ - ۱۳۸۸ کارشناس ارشد Contact Center
۱۳۹۶ - ۱۳۸۹ سرپرست Contact Center
۱۳۹۷ - ۱۳۹۶ مدیر  Contact Center
۱۴۰۲ - ۱۳۹۷ مدیر کل پشتیبانی و امور مشتریان 
۱۴۰۳ عضو هیئت مدیره  



سید علی‌اکبر موسوی امیری
۵

عضو هیئت‌ مدیره (متولد ۱۳۶۱/۰۵/۲۱)
کارشناسی ارشد حسابداری
۱۳۹۸ - ۱۳۹۶ مدیر مالی شرکت داده گستر عصر نوین
۱۳۹۹ مدیر کل و معاون مالی شرکت داده گستر عصر نوین
۱۴۰۲ - ۱۴۰۰ معاونت مدیریت توسعه منابع و عضو هیئت‌ مدیره شرکت داده‌ گستر عصر نوین








های‌وب و پروانه‌های دریافتی


های‌وب با استفاده از پروانه‌های متنوع خود قادر به ارائه سرویس‌های متنوع ارتباطی در تمامی کشور است.

از جمله این پروانه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) شرکت داده گسترعصرنوین (های‌وب) به شماره ۱۱-۹۴-۱۰۰
  • پروانه ایجاد شبکه و ارائه خدمات رادیو ترانک عمومی شرکت داده گسترعصرنوین (های‌وب)
  • پروانه انتقال داده مبتنی بر فناوری بی‌سیم (WTTx) شرکت داده گسترعصرنوین (های‌وب)
  • پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) نوع اول شرکت داده گسترعصرنوین (های‌وب)
  • ارائه خدمات عمومی انتقال داده ها از طریق ارتباطات ماهواره ای (SAP)
certificates پروانه mvno-1 certificates certificates


تعهدات های‌وب

مشتری مداری
۱

داوری نهایی در مورد کیفیت محصولات و خدمات با مشتری است. ایجاد وفاداری در مشتری و حفظ آن و به دست آوردن سهم بازار، در بهترین شکل ممکن از طریق توجه جدی به نیازهای مشتریان فعلی و بالقوه امکان‌پذیر است.

رهبری و ثبات در مقاصد
۲

رفتار رهبران سازمان ایجادکننده شفافیت و ثبات در مقاصد سازمان است و محیطی را فراهم می‌سازد که در آن سازمان و کارکنان می‌توانند به سرآمدی دست یابند.

مدیریت بر اساس فرآیندها و واقعیات
۳

یک سازمان هنگامی مؤثرتر عمل می‌کند که تمامی فعالیت‌های مرتبط باهم در آن درک شده و به‌طور نظام‌مند مدیریت شوند و تصمیمات مرتبط با عملیات جاری سازمان و بهبودهای طرح‌ریزی‌شده بر اساس اطلاعات قابل‌اعتمادی که دربرگیرنده برداشت‌های ذینفعان است، اتخاذ شوند.

مشارکت و توسعه کارکنان
۴

تمامی توان بالقوه کارکنان سازمان وقتی به‌درستی بکار گرفته خواهد شد که یک سری ارزش‌های مشترک و فرهنگ اعتماد متقابل و توانمندسازی در سازمان حاکم باشد.

یادگیری، نوآوری و بهبود مداوم
۵

عملکرد سازمان هنگامی به بیشترین میزان خود خواهد رسید که مبتنی بر مدیریت دانش و به اشتراک گذاشتن آن همراه بافرهنگ یادگیری، نوآوری و بهبود مداوم باشد.

توسعه شراکت ها
۶

یک سازمان هنگامی مؤثرتر کار خواهد کرد که یک رابطه‌ی سودمند متقابل با شرکای تجاری خود بر اساس اعتماد، مشارکت دانش و یکپارچگی داشته باشد.

مسئولیت‌های اجتماعی
۷

منافع بلندمدت سازمان و کارکنان آن هنگامی تأمین خواهد شد که رویکردهای اخلاقی رعایت شده و سازمان فراتر از انتظارات و مقررات جامعه عمل نماید.

ماموریت، چشم انداز و ارزشهای سازمانی
divider

"های‌وب" می کوشد در سراسر ایران، به مشتریان خود اعم از سازمان ها، موسسات، شرکت ها و عموم افراد، با اتکا به توانمندی، دانش و پشتکار کارکنان شایسته خود، خدماتی ارزنده، نوآورانه و با بهترین کیفیت در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و خدمات مبتنی بر وب ارائه دهد. بی شک در راه سختی که انتخاب کرده است، رضایت مندی مشتریان و کارکنان، مهمترین ارزش زیربنایی است که "های‌وب" بر آن تکیه کرده است.


چشم انداز
  • کسب جایگاه نخست بازار
  • ارائه دهنده خدمات Hosting و Collocation به معتبرترین وبسایت های خارجی و داخلی
  • معتبرترین شرکت ایرانی در ارائه ی راهکارهای مشاوره ای IT
  • بالاترین پوشش دهنده ی خدمات پهنای باند در اماکن شهری کشور
ارزشها
  • ارزش افزایی برای مشتری و سایر ذی‌نفعان
  • تعهد به کارکنان
  • پاسخگویی، صداقت و درستی
  • خلاقیت و نوآوری