باستحضار مشترکین گرامی می رسانیم فاز نهایی سیستم جدید سامانه پاسخ گویی تلفنی بر مبنای دسته بندی و پاسخگویی به نیازهای با اولویت بالاتر مشتریان از طریق پاسخگویی سریعتر در صف انتظار، که نهایتا منجر به جلب رضایت بیش از پیش مشتریان، رعایت حقوق مصرف کنندگان و کوتاه شدن متوسط مدت زمان انتظار در صف پاسخ گویی، می گردد، در مرکز تماس "های وب" پیاده سازی  گردید.
لازم به ذکر است، جهت اعمال اولویت در صف انتظار، مشترکین باید با یکی از خطوط تلفن ثبت شده در پنل کاربری، با مرکز تماس "های وب"، تماس بگیرند.

اسفند 22, 1393

نظر شما درباره این مطلب چیست؟