با توجه به اخبار اعلام شده توسط سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويی، موارد زير جهت تنویر اذهان عمومي و مشتركين گرامي اطلاع‌رسانی مي‌شود :
وقفه فروش اعلام شده توسط رگولاتوری صرفا در ٥ مركز مخابراتی در استان گيلان بوده و فروش های‌وب در بيش از ٨٠٠ مركز مخابراتی در سراسر كشور ادامه دارد. مساله‌ی اعلام شده، ناشی از محدوديت‌هاي فنی شركت مخابرات استان گيلان در ارتقاي لينكهاي انتقال درون استان مطابق با درخواست و نياز مشتركين های‌وب براي بهره‌مندی از سرویس با ضريب اشتراك يك به يك می‌باشد (در‌حالی‌كه تعهد اين شركت، مطابق قراردادهای فی مابين، يك به هشت است). متاسفانه با گذشت بيش از یک سال از زمان تقاضای های‌وب، ارتقاهای درخواست شده انجام نشده‌اند. از این رو شرکت های‌وب مطابق با سياست‌ها و رويه‌های جاری خود، به صورت داوطلبانه و در راستای رعايت حقوق مشتركين، از مدت‌ها قبل نسبت به توقف افزايش مشترک و سرعت سرويس‌ها اقدام نموده است. قطعا بعد از اين تاريخ نیز با جديت بيشتری به کنترل چنین مواردی خواهد پرداخت.
به استحضار می‌رساند فروش در مراكز مذکور تا زمان رفع مشكل همچنان متوقف مانده و در دیگر مراكز مخابراتي كشور مطابق سياست‌های سختگيرانه های‌وب در رعايت حقوق مشتركين ادامه خواهد داشت.

مرداد 20, 1394

نظر شما درباره این مطلب چیست؟