hiweb-reyhoon-news

۱۰ هزار تومان تخفیف ویژه اولین سفارش آنلاین غذا از ریحون

به گزارش روابط عمومی های‌وب، بر اساس توافق‌های صورت گرفته با ریحون(اپلیکیشن سفارش اینترنتی غذا)،‌ مشترکین گرامی می‌توانند در اولین سفارش آنلاین غذای خود از ریحون، ۱۰ هزار تومان تخفیف دریافت کنند، این تخفیف ویژه شهرهای تهران، کرج، رشت، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و قزوین در سبدهای خرید بیش از ۲۰ هزارتومان است.


کد تخفیف : ReyhoonHi 

معرفی ریحون

ریحون، سامانه سفارش آنلاین غذا با منوی عکس دار بیش از ۳۰۰۰ رستوران در شهر های تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز، رشت و قزوین، امکان ثبت سفارش آنلاین غذا در کمتر از ۲ دقیقه را برای شما فراهم کرده است. ابتدا وارد وب سایت ریحون شوید و یا اپلیکیشن ریحون را بر روی تلفن همراهتان نصب نمایید. با کلیک بر روی گزینه عضویت و وارد کردن شماره موبایل و آدرس ایملتان، در ریحون ثبت نام کنید. سپس با وارد نمودن منطقه خود، لیست رستوران هایی که به شما سرویس می دهند را ببینید؛ از منوی رستوران، غذاهای مورد نظرتان را انتخاب کنید؛ با کلیک بر روی دکمه ثبت سفارش وارد سبد خرید شوید؛ آدرس خود را وارد کنید؛ هزینه غذا را به صورت اینترنتی پرداخت کنید؛ و تمام! حالا در کوتاه ترین زمان ممکن غذایتان را در محل خود تحویل بگیرید.

روش استفاده از کد تخفیف

بسیار ساده و آسان! در مرحله پرداخت، در باکس مربوط به هریک از روش های پرداخت، لینکی با عنوان «کد تخفیف» وجود دارد، بر روی آن کلیک کنید و کد تخفیفتان را وارد کنید.

دی 26, 1396