رادیو ترانک عمومی 

به گزارش روابط عمومی های‌وب، شبکه «رادیو ترانک ملی» در تهران با رونمایی از شبکه بحران شهر تهران امروز با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل افتتاح شد.
شبکه رادیو ترانک ملی با برقراری ارتباط‌ استان‌های مازندران، کرمان، خوزستان و دو نقطه از کلان شهر تهران و همزمان با هفته پدافند غیر عامل و با هدف ارائه خدمات ارتباطی در شرایط به بهره برداری رسید.
این شبکه بستری لازم برای مدیریت ارتباطات در مواقع بلایای طبیعی و بحران است که با سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد ریالی و ۸.۶ میلیون یورویی به راه اندازی شده است، این شبکه با مرکزیت رگولاتوری و کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات، خدمات‌دهی به سازمان‌هایی همچون مدیریت بحران، شهرداری، آتش‌نشانی، آب و فاضلاب و گاز را فراهم خواهد کرد.
این شبکه با استفاده از دو تکنولوژی «TETRA» و «LTE» و زیرساخت‌های مجزا ایجاد شده تا خدمات‌رسانی در ساعات اولیه بحران را فراهم آورد.
همگام با مسیر تولیدکنندگان بین‌المللی، نسل جدید مراکز داده متحرک توسط های‌وب بصورت بومی ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
لازم به ذکر است های‌وب در برنامه توسعه مراکز داده خود با هدف توزیع ترافیک در سراسر کشور، ایجاد و بهره‌برداری از این نوع مراکز داده در تمام استانها تا پایان سال ٩٨ را برنامه‌ریزی می‌کند.


  • رادیو ترانک
  • ستاد بحران شهر تهران
  • های‌وب
  • های وب
  • hiweb
آبان 15, 1397