سفر مارکت - های وب 

همزمان با بلک فرایدی (جمعه سیاه) در سرتاسر جهان، در ایران هم دومین حراج بزرگ بلیط هواپیما و تور مسافرتی توسط سفرمارکت و با مشارکت «های‌وب» برگزار می‌شود. سفرمارکت در جمعه نارنجی ۲ که برای دومین سال پیاپی و در روزهای ۷ و ۸ آذرماه برپا می‌شود میزبان هزاران کاربری خواهد بود که قصد برنامه ریزی سفر برای چند ماه پیش رو را دارند. های وب هم در این جشنواره بزرگ شرکت کرده و بسته‌های اینترنت با قیمت استثنائی را عرضه کرده ‌است.
های وب هم به عنوان یکی از بزرگترین برندهای ارائه خدمات اینترنت، با تخفیف‌های بزرگ روی بسته‌های اینترنتی پرطرفدار به جمعه نارنجی ۲ پیوسته‌اند. بسته اینترنت پرسرعت ۸ مگابیت بر ثانیه ۳ ماهه ۶۰ گیگابایت به قیمت ۵۵ هزار تومان، اینترنت پرسرعت ۸ مگابیت بر ثانیه ۶ ماهه ۱۲۰ گیگابایت به قیمت ۱۲۰ هزار تومان و اینترنت پرسرعت ۸ مگابیت بر ثانیه ۱۲ ماهه ۳۶۰ گیگابایت به قیمت تنها ۳۰۰ هزار تومان، تخفیف‌های ویژه های‌وب در جمعه نارنجی ۲ هستند.

بلک فرایدی یا جمعه نارنجی؟ همانطور که بخشی از سنت بلک فرایدی است، شمار زیادی از کالاها با تخفیف و تعداد محدودی کالا با تخفیف‌های خیلی بزرگ عرضه می‌شوند. در جمعه نارنجی ۲ هم مجموعه متنوعی از خدمات سفر با قیمت های پایین و تعداد محدودی با تخفیف‌های زیاد عرضه شده است. تور مسافرتی به مقاصد داخلی و خارجی محبوب و پرطرفدار با قیمت‌های عالی و تخفیف‌های متنوع مهمترین خدمات سفری است که در جمعه نارنجی خواهید یافت. تخفیف‌های بزرگ تورهای سفرمارکت، مثل تور استانبول با ۲۹۹ هزار تومان، تور وان ترکیه با ۹۹ هزار تومان، تور کیش ۴۹ هزار تومان و تور مشهد ۲۱ هزار تومان هستند.
بیش از ۱۰ هزار کد تخفیف برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بخش دیگری از اقلام موجود در جمعه نارنجی ۲ است. کدهای تخفیف ۵۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ هزارتومانی برای پروازهای خارجی و کدهای ۵۰ و ۲۵ هزار تومانی برای پروازهای داخلی و خارجی در این جشنواره بزرگ فروش بازار سفر در دسترس خواهد بود.
مهمترین تفاوت جمعه نارنجی ۲ با سال گذشته در ارتباط با همه گیری ویروس کرونا است. در اثر گسترش این بیماری، خیلی از پروازها و برنامه‌های سفر کنسل شدند. همچنین توصیه‌های مقامات مسئول بهداشتی بر خودداری از سفر تاکید دارد. از همین رو سفرمارکت، تمهیداتی اندیشیده تا از بروز این دست مشکلات بهداشتی جلوگیری کند. این برنامه‌ریزی بدین صورت است که کلیه تورها و خدمات سفری که در جمعه نارنجی ۲ خریداری می‌شوند تا تیر ۱۴۰۰ اعتبار دارند و کاربران با خرید آنها بدون آنکه نیاز به پرداخت هزینه دوباره‌ای باشد، می توانند تا این تاریخ از آنها استفاده کنند.
اقامت در هتل ها، ویلاها و اقامتگاه‌های بومگردی در شهرهای پرطرفدار و گردشگرپذیر یکی دیگر از مجموعه تخفیف‌های جمعه نارنجی ۲ است. اقامتگاه های مختلف موجود در جمعه نارنجی با تخفیف های متنوع و گسترده در سرتاسر شهرهای پرطرفدار میان گردشگران هستند. برای نمونه دو شب اقامت در اصفهان ۸ هزار تومان، دو شب اقامت در شیراز ۹ هزار تومان، دو شب اقامت در قشم ۱۱ هزار تومان از جمله تخفیف‌های بزرگ اقامتگاه‌های جمعه نارنجی ۲ هستند.
سفرمارکت چیست؟ سفرمارکت موتور جستجو تخصصی بلیط هواپیما و تور است که به عنوان بازار مجازی خدمات سفر، همه تامین کنندگان معتبر و موفق بازار گردشگری کشور را گرد آورده است. شما با استفاده از سفرمارکت قیمت عرضه‌شده توسط همه تامین کنندگان برای تک تک پروازهای داخلی و خارجی را می‌بینید و با مقایسه آنها در یک جا بهترین و ارزانترین گزینه را می‌توانید انتخاب کنید.
در این برنامه مواردی نظیر:

 

  • safarmarket
  • سفرمارکت
  • های‌وب
  • hiweb
آذر 03, 1399