توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی موثر به نیازها و جلب رضایت و خوشنودی ایشان، ما را بر آن داشت تا با گردآوری اشخاص مجرب در زمینه پشتیبانی، به صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته سعی در برآورده کردن نیازهای مشتریان خود داشته باشیم.

لذا شما قادر خواهید بود در هر ساعتی از شبانه روز جهت رفع مشکل با شماره تلفن ۱۵۶۵ تماس بگیرید و این اطمینان را داشته باشید که کارشناسان ما در بخش پشتیبانی، در اسرع وقت به رفع مشکل شما خواهند پرداخت.

راهنمای کاربران

راهنمای پنل کاربری

جهت تسهیل استفاده مشترکین گرامی از پنل کاربری در این قسمت می‌توانید راهنمای تصویری و ویدئویی قسمت‌های مختلف پنل کاربری را مشاهده کنید.

اطلاعات بیشتر

راهنمای کاربران

جهت آشنایی با اپلیکیشن My HiWEB و بات تلگرام های‌وب همچنین آشنایی با مواردی همچون نویز می‌توانید به این قسمت مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر

نصب مودم و راه اندازی

من منظور راه اندازی راحت تر و سهولت کار مشترکین بخش آموزش نصب و راه اندازی انواع مودم مورد پشتیبانی های‌وب را قرار داده ایم. جهت نصب مودم و راه اندازی سرویس خود می‌توانید به محتوای این صفحه مراجعه کنید.

مشاهده آموزش ها
پرسش و پاسخ

نویز چیست؟

«های‌وب» همواره تلاش می کند کلیه عواملی که باعث اُفت کیفیت سرویس می شود را بررسی و رفع نماید. آموزش این موارد می تواند رسیدگی به این گونه مشکلات را تسریع و تسهیل نماید. در این قسمت محتوای مربوط به نویز آمده است.

اطلاعات بیشتر

پرسش های متداول

در این قسمت شما می‌توانید سوالات پر تکرار مشترکین گرامی و پاسخ آنها را مشاهده کنید، همچنین در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید سوال خود را اضافه کنید.

مشاهده سوالات

بازیابی کلمه عبور

چنانچه کلمه عبور خود را فراموش کرده اید، با وارد کردند نام کاربری 7 رقمی خود کلمه عبور شما بصورت پیامک برایتان ارسال خواهد شد.

درخواست بازیابی
دانلود

نرم افزارهای کاربری

جهت سهولت مشترکین گرامی های‌وب جهت دانلود نرم‌افزارهای AnyDesk، Networx، TeamViewerPortable و ... مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای ضروری جهت دانلود در این قسمت قابل دسترس است.

لیست نرم افزار ها

درایور های مودم

مه منظور سهولت در نصب درایور ها و راه اندزی مودم ها درایور ها را به صورت جداگانه جهت دانلود قرار داده ایم. در این قسمت می‌توانید درایور مودم EchoLife MT882a را دانلود کنید.

لیست درایورها