ویدئوی آموزشی سربرگ «عیب یابی» در پنل
در سربرگ عیبیابی، گزینه «عیبیابی جدید» را انتخاب کنید. سپس با انتخاب سرویس مورد نظر، مشکل خود را انتخاب کنید، سپس گزینه «ارسال» را انتخاب کنید تا کارشناسان هایوب در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل موجود اقدام کنند.
همینطور با زدن گزینه راهنمایی گامبهگام میتوانید مرحلهبهمرحله فرایند ثبت مشکل را با سوالاتی که در هر مرحله پرسیده میشود، انجام دهید.
برای اطمینان از ثبت شدن مشکل و در جریان قرار گرفتن رسیدگی به آن میتوانید با برگشت به صفحه اول سربرگ عیبیابی این امر را انجام دهید.
ارديبهشت 17, 1399