کاربر گرامی

در صورتی که نسبت به نحوه سرویس دهی یا کیفیت سرویس خود معترض هستید، می توانید شکایت خود را در فرم زیر ثبت نمایید. درخواست شما ظرف 24 الی 48 ساعت کاری آینده بررسی شده، نتیجه آن به اطلاع شما خواهد رسید.

نکته : برای رسیدگی سریعتر شماره تلفن ADSL خود را به همراه کد وارد نمایید.

کاربر گرامی! اگر میخواهید که از طریق نام کاربری خود اعلام شکایت کنید ایتدا وارد سایت شوید .
نوع سرویس :
select
اطلاعات کاربر

موضوع شکایت




ارزیابی سطح كيفيت خدمات (SLA)

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات : ( www.195.ict.gov.ir )