متقاضیان گرامی ساکن روستاها در سراسر کشور که تحت پوشش شبکه "USO هایوب" قرار دارند، میتوانند با استفاده از مراحل زیر جهت بررسی پوششدهی، ثبتنام و خرید سرویس اقدام نمایند: ۱. ابتدا به وبسایت هایوب به آدرس hiweb.ir مراجعه نمایید. ۲. در صفحه اصلی وبسایت گزینه ثبتنام را انتخاب نمایید. ۳. پس از وارد شدن به صفحه بررسی پوششدهی سرویس، گزینه LTE را انتخاب نمایید، سپس برای بررسی پوششدهی در منطقه مورد نظر از دو روش زیر اقدام نمایید: الف - استعلام بر اساس کدپستی: * کد پستی ۱۰ رقمی خود را وارد نمایید. * نوع سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید. (سیمکارت 4G با قابلیت ارائه سرویس اینترنت یا سرویس اینترنت و تلفن) ب - استعلام بر اساس نام روستا: * در این قسمت مشخصات منطقه مورد نظر خود را به ترتیب از استان، شهر، بخش، دهستان و روستا انتخاب فرمایید. * توجه داشته باشید در این روش در هر فیلد انتخابی، اطلاعات لیست کشویی در صورت ارائه خدمات در آن منطقه، نمایش داده میشود. ۴. پس از تکمیل مشخصات و اطلاعات منطقه مورد نظر از طریق یکی از دو روش فوق، گزینه استعلام را کلیک نمایید. ۵. در این مرحله در صورتی که امکان ارائه سرویس در منطقه مورد نظر شما امکانپذیر نباشد، پیغام زیر نمایش داده میشود و میتوانید در صورت تمایل اطلاعات تماس خود را در لیست انتظار ثبتنام نمایید تا در صورت ارائه سرویس کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. ۶. در صورتی که امکان ارائه سرویس LTE در منطقه مورد نظر شما وجود داشته باشد، پیغام زیر نمایش داده میشود که جهت تکمیل فرآیند ثبتنام، فرم ثبتنام را براساس مشخصات خود تکمیل و گزینه ثبتنام را کلیک نمایید. ۷. در این مرحله پس از ثبت صحیح مشخصات شما، نام کاربری و رمز عبور پنل کاربری به شماره همراه شما ارسال خواهد شد. ۸. پس از دریافت پیامک، به «پنل کاربری» مراجعه نمایید و نام کاربری و رمز عبور دریافت شده را وارد کنید و گزینه ورود به پنل را کلیک نمایید. ۹. با ورود به پنل کاربری خود، به سربرگ "خرید" مراجعه نمایید و در قسمت "انتخاب سرویس" سرویس LTE مورد نظر را انتخاب نمایید. ۱۰. در این مرحله با توجه به انتخاب سرویس مورد نظر، میتوانید بر اساس مدت زمان و میزان حجم مصرفی، بسته مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس گزینه خرید را کلیک نمایید. ۱۱. برای مشاهده سبد خرید و نهایی کردن سفارش برروی گزینه سبد خرید کلیک نمایید. ۱۲. در صورتی که تمایل به خرید چندین سرویس به صورت همزمان دارید در سبد خرید به آسانی میتوانید، تعداد سفارشات خود را تغییر دهید و برای نهایی کردن سفارش برروی گزینه "نهایی کردن سرویس" کلیک نمایید. ۱۳. پس از نهایی شدن سفارش، مبلغ نهایی قابل پرداخت با کلیک برروی گزینه "پرداخت" و اتصال به درگاه پرداخت امکانپذیر خواهد بود. نکته: در صورتی که هنگام ثبت هر کدام از مراحل فوق، با بروز مشکل و یا سوالاتی مواجه شدید با شماره سراسری ۱۵۶۵ تماس حاصل فرمایید. ۱۴. پس از پرداخت مبلغ فاکتور و بازگشت به پنل کاربری خود، پیغام "اطلاعات تکمیلی شما دارای نقص میباشد" را مشاهده مینمایید که برای تکمیل مدارک و اطلاعات گزینه "آپلود کارت ملی" را کلیک نمایید و یا از طریق کلیک برروی سربرگ "اطلاعات شما" اقدام نمایید . ۱۵. در صفحه ویرایش مشخصات، اطلاعات و مشخصات خود را که دارای فیلدهای ستارهدار و الزامی میباشد را تکمیل نموده و اسکن تصویر کارت ملی خود را در انتهای صفحه از قسمت "کارت ملی / گذرنامه یا کارت سبز (برای اتباع غیر ایرانی)" آپلود کنید و گزینه "ثبت مشخصات" را کلیک نمایید. نکته: پس از تکمیل کامل مراحل ثبتنام، خرید سرویس LTE و آپلود مدارک، سیمکارت 4G در سریعترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد. اطلاعات بیشتر در مورد سرویس 4G هایوب های وب hiweb تير 09, 1400