او گفت: «این نئوبانک در واقع اولین نئوبانکی است که در بانک شکل نگرفته و کمی متفاوتتر
از سایر نئوبانکها و با مشارکت اپراتوری که مشترکین زیادی دارد شروع به کار کرده است. درحالحاضر نسخه اولیه آلفا در دسترس قرار خواهد گرفت که البته تبلیغات و برندینگ بر روی آن انجام نشده است چراکه این
بیشتر در بین پرسنل بانک و هلدینگ ”های وب” و پارس آنلاین استفاده خواهد شد و تمام سرویسهایی که سایر نئوبانکها در کشور میتواند داشته باشد را بانک ایران زمین در اختیار قرار داده است و فردا در دسترس خواهد بود که از ثبتنام و افتتاح حساب آنلاین تا سایر سرویسها را در بر میگیرد.»

همچنین در تلاش هستیم که شرکای خوبی را به مجموعه اضافه کنیم و از تمام بازیگران اکوسیستم فینتکی، لندتک و سایر بخشها برای مشارکت در
نئوبانک فردا دعوت میکنیم.»
ارایه تخفیف ویژه اینترنت برای کاربران نئو بانک فردا
رجائیپور مدیرعامل نئوبانک فردا در ادامه به سرویسهای موجود در
اپلیکیشن اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۲ سرویس بانکی را ارائه میدهیم اما این سرویسها تا ۱۰۰ مورد پیشبینی شده است،
نئو اینشورنس(خدمات بیمه دیجیتال) و خدمات لندتکی بخشی از این خدمات ویژه است. رجائی پور همچنین اعلام کرد از زمانی که
اینترنت کشور به طور رسمی در سال ۱۴۰۱ اجازه افزایش قیمت پیدا کند،
مشتریان نئوبانک فردا میتوانند همچنان اینترنت های وب خود را به قیمت سال گذشته خریداری کنند.
فرهاد اینالویی معاون فناوری بانک ایران زمین هم با اشاره به تفاوتهای نئوبانک فردا با سایر نئوبانکهای این حوزه گفت: نمیخواهیم فقط یک اینترنت یا
موبایل بانک باشیم و میخواهیم
سرویسهای ترکیبی به کاربران ارائه دهیم. هدف ما خدمات سفارشی شده و شخصیسازی شده برای کاربران صنایع مختلف است و همین موضوع که یک شرکت از صنعت ارتباطات به سمت ایجاد نئو بانک آمده خود
مزیت رقابتی «فردا» را نشان میدهد. او در ادامه توضیح داد که مزیتهای رقابتی و سرویسهای ویژه فردا به زودی و به مرور در اختیار کاربران قرار میگیرد.
او افزود: در کشور ما بحث رگولیشن نئوبانکها هنوز مصوب نشده و قواعد و قوانین این حوزه کاملاً مشخص نشده و بر همین اساس ما نیز در این مشارکت با در اختیار داشتن سهام مدیریتی این نئوبانک تمامی مسوولیت آن را پذیرفتهایم.
«فردا» مشتری واقعی میخواهد
امین رضا ریاضتی مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا با نام تجاری«آوا»، بازوی دیجیتال بانک ایران زمین نیز با توضیح از زمان رونمایی از بانک فردا اعلام کرد: ما چندین بار ارائه اپلیکیشن به صورت عمومی را به تعویق انداختیم و این موضوع صرفا از حساسیتهای مجموعه های وب و بانک ایران زمین ناشی شده است تا بتوانیم در فاز آزمایشی کلیه ایرادها را رفع کنیم و حالا مطمئن هستیم که در این مرحله پلتفرم خوبی را برای کاربران آماده کردهایم.

ریاضتی همچنین تاکید کرد که «فردا» به هیچ عنوان در پی بالابردن آمارها و نشان دادن نمودارها نیست و حتی اگر با کاربران محدودتری کار کند تمرکز خود را بر ارائه سرویس کامل اما به
مشتری واقعی گذاشته است. او در این زمینه گفت: ملاک توسعه برای ما آمار تعداد کاربران و میلیونها دانلود اپلیکیشن نیست. ترجیح میدهیم باشتاب بازیگر اول و دوم این حوزه نباشیم، اما آهسته و پیوسته مفهوم واقعی نئوبانک را به مخاطبان ایرانی برسانیم. در حقیقت بانک ایران زمین و های وب در کنار هم و به کمک ترکیب
باشگاه مشتریان میخواهند منافع و فروش خود را بیشتر کنند و به طور طبیعی این موضوع کاربران را نیز ذینفع میکند و منافع دوطرفه مشتریان را مهیا میسازد.
وی افزود: در حال حاضر براساس برنامه ریزیهای انجام شده و همچنین توافق انجام شده با شریک تجاریمان بانک هوشمند فردا، با حداقل با دو مجموعه دیگر که در حوزههایی دیگری فعال هستند به زودی همانند مجموعه هلدینگ هایوب از دو
نئوبانک جدید تا پایان سال رونمایی خواهیم کرد.