ویدئوی آموزشی تب «خرید» در پنل کاربری مشترکین سرویسهای 4G




مشترک گرامی، پس از ورود به پنل کاربری، جهت خرید سرویس‌، تجهیزات و مودم می‌توانید از تب خرید در پنل کاربری خود استفاده نمایید. با انتخاب هرکدام از خدمات، وارد صفحه بانک می‌شوید و با واردکردن اطلاعات پرداختی، خرید صورت می‌گیرد.
در ادامه توضیحاتی در مورد خرید آمده است:
چنانچه بسته خود را انتخاب کرده‌اید، بر روی بسته موردنظر کلیک کنید، صفحه مشاهده ‌شده تائید بسته‌ای که قصد خرید دارید، هست و با انتخاب یکی از درگاه‌های بانکی و با داشتن رمز اینترنتی و CVV2 کارت عضو شتاب خود می‌توانید این خرید را انجام دهید. دقت داشته باشید در صفحه پرداخت، بعد از ثبت اطلاعات کارت خود و کلیک بر روی گزینه پرداخت درصورتی‌که پیغام خرید شما با موفقیت ثبت شد را مشاهده کردید بر روی گزینه تکمیل فرآیند خرید کلیک کنید تا فرآیند خرید شما تکمیل شود.
برای اطمینان از فعال شدن سرویس خریداری‌شده به پنل کاربری خود مراجعه کرده در تب سرویس و پرداخت، زیر تب سرویس‌ها می‌توانید سرویس موردنظر خود را مشاهده کنید

  • سرویس‌های حجمی «سرویس»: چنانچه شما قصد خرید سرویس را دارید، باید یکی از سرویس‌های موجود در پنل کاربری خود در تب خرید را انتخاب کنید. بر روی هر سرویس مدت‌زمان سرویس و مقدار حجمی که در طول سرویس می‌توانید استفاده کنید نوشته‌شده است که بعد از اتمام هر یک از موارد روز یا حجم، سرویس شما به اتمام می‌رسد و باید سرویس دیگری را جهت استفاده مجدد از اینترنت‌ های‌وب خریداری کنید. حتماً دقت داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از سرویس‌ها، بر روی نوشته توضیحات تکمیلی کلیک کنید.
  • تجهیز / مودم: مشترکینی که نیاز به مودم جهت استفاده از سرویس خود دارند می‌توانند از این قسمت اقدام به خرید کنند.

شما می‌توانید در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با تلفن سراسری ۱۵۶۵ تماس حاصل فرمانید. همکاران ما در مرکز تماس ‌های وب به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهند بود.




  • hiweb
  • 4G
  • سرویسهای 4G های وب
آبان 20, 1397