راهنمای سلب امتیاز سیمکارت هایوب جهت مشاهده فایل PDF کلیک کنید. ۱. ابتدا به پنل کاربری به آدرس panel.hiweb.ir مراجعه نموده و نام کاربری و رمز عبور خود را جهت ورود به پنل کاربری وارد نمایید. ۲. پس از ورود به پنل کاربری، بر روی سربرگ “سلب امتیاز سیمکارت” کلیک کنید. ۳. در این قسمت لیست سیمکارتهای ۴G هایوب که به نام شما ثبت شده است نمایش داده میشود، جهت ثبت درخواست سلب امتیاز سیمکارت مورد نظر خود، در ردیف همان سیمکارت برروی گزینه "درخواست سلب امتیاز سیمکارت" کلیک نمایید. ۴. در صورت اطمینان از اقدام به ثبت درخواست سلب امتیاز سیمکارت، پیغام نمایش داده شده را مطالعه نموده و گزینه “بله” را انتخاب کنید. ۵. در این مرحله در صورت نیاز، توضیحات مورد نظر را درج نموده و بر روی گزینه “ارسال در خواست” کلیک نمایید. ۶. سپس جهت تایید ثبت درخواست سلب امتیاز سیمکارت، پیامکی حاوی کد تایید درخواست به شماره همراه صاحب حساب کاربری ارسال خواهد شد. پس از دریافت پیامک، کد تایید را وارد نموده و بر روی گزینه “ارسال درخواست” کلیک نمایید. ۷. در صورتی که کد تایید به درستی ثبت شود، پیغام “درخواست پشتیبانی با موفقیت ثبت شد” نمایش داده خواهد شد و وضعیت سیمکارت مورد نظر به “در حال انجام” تغییر مییابد. * توجه داشته باشید مدت زمان بررسی درخواست سلب امتیاز سیمکارت، جهت تغییر وضعیت از “در حال انجام” به “تایید”، ۲۴ ساعت کاری خواهد بود. ۸. پس از گذشت ۲۴ ساعت کاری و تغییر وضعیت درخواست سلب امتیاز سیمکارت مورد نظر به “تایید شده”، اطلاعات سیمکارت از پنل کاربری شما و سامانه شاهکار حذف خواهد شد و دیگر اطلاعات سیمکارت مورد نظر در پنل کاربری قابل رویت نخواهد بود. مطالب مرتبط آموزش پنل کاربری راهنمای بررسی عوامل نویز راهنمای تفاوت «بیت و بایت» و «ضریب اشتراک» راهنمای استفاده از سرویس های پیامکی پرسش های متداول