• راهنمای استفاده از سرویس های پیامکی

    آبان 19, 1394
    شرکت های وب با هدف جلب رضایتمندی مشترکین و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات سرویس آنها، اقدام به راه اندازی سامانه پیامکی با شماره 20001565 نموده است.
    (?)

     

    ادامه
     
  • راهنمای نصب و استفاده از نرم‌افزار Networx

    شهریور 20, 1397
    NetworX نرم‌افزاری است که به‌وسیله آن می‌توان ترافیک یک شبکه را پایش (مانیتور) نمود. از امکانات این برنامه تهیه‌ی گزارش روزانه از مقدار ترافیک مصرفی، نمایش نمودار میزان ترافیک مصرفی در لحظه، روز، هفته و ... می‌باشد
    (?)

     

    ادامه
     
  • راهنمای 4G

    خرداد 11, 1398
    برای مشاهده ی راهنمای 4Gروی ادامه مطلب کلیک کنید.
    ادامه
  • راهنمای استفاده از اپلیکیشن My HiWEB

    بهمن 15, 1395
    MyHiWEB اپلیکیشنی کاربردی برای کاربران سرویس‌های های‌وب است که با استفاده از آن می‌توانند از خدمات متنوعی ازجمله مشاهده میزان ترافیک باقی‌مانده، زمان باقی‌مانده سرویس، اطلاعات فشفشه فعال، فعال‌سازی کدهای تخفیف، پشتیبانی آنلاین و ... بر روی دستگاه اندروید خود بهره‌مند شوند.
    ادامه
  • راهنمای ربات تلگرام های‌وب

    آبان 16, 1394
    برای مشاهده ی راهنمای ربات تلگرام های‌وب، روی ادامه مطلب کلیک کنید.
    ادامه
  • راهنمای تفاوت «بیت و بایت» و «ضریب اشتراک»

    مهر 13, 1394
    در راستای شفاف سازی چند موضوع مهم و پر ابهام برای کاربران اینترنت پر سرعت «های‌وب»، به بررسی چند موضوع از جمله تفاوت بیت و بایت، خواهیم پرداخت. همچنین شما میتوانید با استفاده از اینفوگرافیک مربوطه نیز این موارد را مشاهده فرمایید.
    ادامه
  • راهنمای تفاوت سرعت در سرویس، دانلود و شبکه‌های اجتماعی

    شهریور 25, 1394
    زمانی که در مورد سرعت اینترنت صحبت می‌‌کنیم، اولین موردی که به ذهن می‌رسد سرعت دانلود و سرعت دریافت یک فایل صوتی، تصویری و یا یک عکس می‌باشد. اما از آنجایی که این روزها اکثر ما زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی و نرم¬افزارهای ارتباطی مثل Instagram، Skype، Viber و Telegram صرف می‌کنیم علاوه بر سرعت دانلود، شناخت عوامل مؤثر بر سرعت این شبکه‌ها و نرم¬افزارها نیز حائز اهمیت است.
    ادامه
  • راهنمای مدیریت و امنیت ترافیک مصرفی

    اسفند 21, 1393
    شرکت های وب جهت مدیریت حجم مصرفی مشترکین خود قسمتی را در پنل کاربری تعبیه کرده است که می توانید گزارش اتصالاتPPPoe (یکی از حالات تنظیم مودم می باشد که در صورت انتخاب این حالت اتوماتیک به اینترنت متصل خواهید شد) خود را در آن مشاهده نمایید.
    ادامه
  • راهنمای بررسی عوامل نویز

    اسفند 11, 1393
    های وب به عنوان اولین شرکتی که سرویس 8Mbps را در اختیار مشترکین خود قرار داده است، همواره تلاش می کند کلیه عواملی که باعث اُفت کیفیت سرویس می شود را بررسی و رفع نماید. آموزش این موارد به مشترکین می تواند رسیدگی به این گونه مشکلات را تسریع و تسهیل نماید. در این راستا مستند زیر عمده مواردی که موجب بالا رفتن نویز و افت کیفیت سرویس دریافتی می شود را معرفی کرده، روش رفع آنها را اطلاع رسانی نماید.
    ادامه